TIMTHETATMAN RANKS BATTLE ROYALE GAMES! (Tier List) - mini-play.net

TIMTHETATMAN RANKS BATTLE ROYALE GAMES! (Tier List)

TimTheTatman Two
Views: 431307
Like: 22938
LIKE and SUBSCRIBE with NOTIFICATIONS ON if you enjoyed the video!
Don’t forget to choose me as your support a creator! Use Code – “timthetatman” in the item shop! #codpartner
You can catch me live on twitch 6 days a week:
GET CONNECTED:
Website |
Twitter |
Twitch |
Instagram |
TikTok |
POWERED BY:
LG |
Herman Miller |
OUTRO SONG:
Getting Tipsy | Martin Landh
THANKS FOR WATCHING!!
———————————————————————————————————–
#timthetatman #podcast

230 Comments

  1. You really have to be skilled to play apex legends ..

  2. I am disappointed fort nite s+ 🤮🤮🤮 and you didn’t play minecraft I am so proud that I dislike this vid

  3. Apex as easily the best movement, gun play is highly skill based took me a while to learn longest out of warzone and fortnite, what made it special was the TTK and armor swap the skip gap is too high way too high which is kinda infuriating. What apex is shit at is their dog water ass Horst shit servers and the hackers

  4. Bro anyone who disagrees with your fortnite opinion is stupid

  5. all I want to say is can Fortnite just revert back to double pump days epic what are you doing

  6. Unreal Tournament 2004 Last Man Standing was the first BR 😄

  7. I never played h1z1 but that’s what got me really into brs, so fun to watch at first

  8. No br has ever come close to touching h1z1’s balls.

  9. Dude you say apex is a tier but you litterly us a water bottle to shield up

  10. I feel like if fortnite adds a gulag system that would change a lot.

  11. So Tim's totally saying Apex is harder than Warzone LOL

  12. Bro I feel like warzone is to overrated in my opinion because it’s a cod game and every cod game is overrated for me I like apex for the movement, gunplay, legends etcétera it’s a great game and Ik that Tim only said certain things about apex because player that aren’t that experienced will feel that those things are stupid but if you put time in to it you will shed

  13. Ok…
    A lot of what you said about Apex was true.
    It is a solid BR.
    It’s shield swapping feature is bad.
    The game however has a solid play base that constantly has people coming back to it. Some of my friends hate the game, but they still play the game. I don’t have an answer to why, but something about it is different from the others.
    But. Tim, Tim, TIM!? WHAT DO YOU MEAN THE GUNPLAY IS BAD!? This game in my opinion has the most smooth and efficient gunplay that I’ve ever seen and combined with the games great mobility makes this game smoother than most of the other BR’s we have. Fortnite included.
    That’s probably an exaggeration, but you understand what my opinion is.
    Thank you for all the nice things you said about it though and thank you for putting it in A.
    Also I don’t think that Warzone is any better than B tier. Don’t ask why, I just don’t like it.
    You are right that Fortnite at its peak was S+, but currently it is C or B tier. The game gave many gamers a time that they will love, and I applaud Epic for it. I hate the game right now, but many of the people I play with and talk to are people I met in Fortnite. My time in 2018 and 2019. Even early 2020, was a hilariously fun time for me. I miss Fortnite, but this past year and a half has been tough. The last time I really loved Fortnite was Chapter 2 Season 3. That was when things started diving, but it’s still the last time I enjoyed Fortnite.
    As for PUBG, Blackout, Arma, Minecraft, H1Z1, and Battlefield I don’t have anything to say cause I either didn’t play it enough or I never even played it, but I almost bought Blackout because of the gameplay I saw.
    THIS IS MY OPINION!

  14. Not to lie but Fortnite suck sooo bad🖕

  15. Apex legends is a full skill based game unlike warzone is just noob friendly type of game i played warzone since it came out and its just easy I started playing apex this season and its hard in the beginning but i kinda got the hook of it and I’ve been enjoying it because its just skill compared to wz

  16. Tim you ripped it on the fortnite one. Changed games forever in so many ways

  17. Peak fortnite( October 2017-March 2018) best br oat

  18. I think that Minecraft Hunger Games and Apex Legends are the best Battle Royale of all time

  19. No way be put apex that low and for such dumb reasons

  20. As much as fortnite sucks now , it was unarguably the best game of all times . If you played fortnite , then you know what im talking about … You wake up there's 1000000 friends online , double pump , daequan , hamlinz , old ninja , live events , every streamer playing it , everyone talking about it , the good old tournaments , og playground …. it was just .. beautiful ; (
    And the worst thing is … no game is gonna make memories like that , we lost the best game in the world .

  21. His chat is a bunch of apex kids lmfao absolute dogshit chat

  22. You cant deny fortnite is the best br in its prime i dont care how much skill apex needs or how fast paced it is, when it comes to fun fortnite is the best.

  23. Jesus loves you. Acts 2:38. Upci church locator for a church.

  24. You can tell all the console bots moved to apex based off theses comments 😂😂😂😂

  25. Fortnite,minecraft and realm royale was the best. H1Z1 sounds really good cuz i love Proximity chat

  26. All these comments are about how apex is great, I agree

  27. But you like those shitty ass weapons in fortnite.

  28. I feel Fortnite’s biggest issue but also it’s defining feature is building. Building is so integral to the game, while also an extremely niche skill set. The end result being that any time not spent playing fortnite is time spent getting worse at building, since it isn’t a skill that translates to any other game.

  29. Current fortnite is so hard to play because of how shit the state of the game is

  30. Can we all agree that the only reason he doesn’t like apex is because of the skill gap everything he complained about had something to do with skill 😂😂😂

  31. Seems like everyone who just can't play apex cause it's fast paced and takes a player to hit all his shots to excell, hates on it

  32. I feel like people hate fortnite because its not fun to play anymore because fortnite at its peak was about coming home after school and just getting on with boys now its just you have to play competitive every game and cant have fun

  33. hey I have to ask, is warzones optimalization good? IM getting tired of apex but I didnt want to try warzone because it takes 4x the space on my disc and Im worried if it can run on my laptop that already has problems with apex(the optimalization in apex is absolute dogshit)

  34. Ima be dead honest now in fortnite season 7.
    What happened.
    They kinda just ruined it.
    It use to have a story line now it makes no sense.
    Remember those good fortnite days.
    I say apex is s.

  35. When I saw apex at d I subbed and liked the vid and then I saw apex at a and I’m like unsubscribe and un like

  36. Out of all these games Apex is the funnest to watch, No idea why Fortnite is at the top (maybe because of player base?) i tried to watch pros play that and i honestly cant even grasp whats going on half the time they build and edit so damn fast. Which i get it nvm the skill gap in that game is nuts but i also think Apex should be right next to it. Look at a pro like Aceu playing apex legends and youll see what im talking about, he's probably at the pinnacle (or very close) and its sooooo damn fun to watch him solo teams lol. But in the end i do get it its going off of the games he's played and how much fun hes had playing them.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *